My Blog
i jez cant figure it out .
Sunday, October 23, 2011 | 12:50 PM | 0comments

skrng suma bnda jadi huru hara . suma jadi nda btul . aq pun rasa sangat2 lain sekarang ne . lain apa tuh aq sendiri pun tak tau macamana mau express . okei~ mybe dari segi relationship yg buat kita dua semakin jauh . bertahan dengan ego masing-masing . hey , aku tau aku kwn paling xguna dalam alam semesta . [ utk kw ] so , utk ari ne dan entry ni aku buangkan ego utk tulis pasal kau . kalau kau trsa yg post ni utk kau , yaa ini mmg untuk kau . itu pun aku xtau la kalau kau bca ni . so kalau kau baca pun , kau buat bodoh jak kalau jumpa aku nnt . oke?

actually . siryesly ; aku tau aku paling susahkan hidup mu . aku tau aku kawan mu yang paling kuat mlawan . yg paling kuat bantah apa cakap mu . yg slalu suruh-suruh kau . [heyy wasnt that to harsh ? ] oke , yg slalu 'mnta tlg' dengan kau , yg selalu abaikan perasaan mu . yg penting semua kerenah yg aku buat selama ni , suma yg terPALING sabar juga la kau layan . so sorry for that . aku tak kisah la kau mau cakap aku berubah kah sekarang , aku NDAMAU KW PKIR  aq selalu nda layan kau sbb bnda 'tuh'. aku xkan pernah buang kau laa budak even aku ada sesiapapun . aku tulis entry ni pun bkn utk mnta kesian dengan kau . aku cuma mau kau tau yg deep2 in my heart , kau ada tempat yg sangat2 special . kau sjak yg xperasan .

heyyy btw , aku mau cakap terima kasih sebab selalu pinjam kan bahu untuk aq menangis even sampai jam 3-4 pagi . yg selalu balas sms ku even time2 yg super xmasuk akal . kau sjak snggup tuh . hee . yg selalu jadi kawan time aku susah senang . sentiasa sambut aku kalau aku jatuh tersungkur . yg selalu menangkan aku bila memang aku yg salah . bila orang lain cuma ambil sikap acuh tak acuh dengan aku, kau tetap stay . im so thankful for that . terima kasih sebab jadi yang setia . thanx .

 

Older Post | Newer Post

Hello there ! Thanks for visiting my blog ! Hope you like it !


PUT YOUR CBOX HERE


Template By: Hazimah
Big helped: Diya Ariana
Student Kecik
Owner: Your name